Nazovite nas: +385 1 88 96 406
IN4 Booking sustav
Neophodno rješenje za rezervaciju i upravljanje smještajnim kapacitetima
Web aplikacija za rezervaciju i upravljanje smještajnim kapacitetima kroz back-end (administracijsko sučelje) i front-end (korisničko sučelje)

Jednostavnost
Brza i jednostavna evidencija i pregled svih rezervacija, prihoda, statistika i svega drugog vezano za goste unutar Vašeg hotela, hostela ili privatnog domaćinstva.
Više prihoda
Booking sustav donosi novu dimenziju profesionalnosti u Vaše poslovanje i samim time gosti imaju više povjerenja u Vašu uslugu.
Ušteda vremena
U potpunosti se otklanja dugotrajno dopisivanje i komunikacija s gostima, budući da u korisničkom dijelu postoji obrazac sa svim smještajnim jedinicama i statusom slobodnosti kao i cijenama.


Što je booking sustav i kako Vam to pomaže?

IN4 Booking sustav je web aplikacija koja je razvijena i konstantno unaprijeđivana tokom 3 godine kako bi našim klijentima u potpunosti omogućili idealno rješenje u vođenju turističkog poslovanja.

Bilo da vodite apartmane, hotel ili hostel, aplikacija je idealna za organiziranje i vođenje rezervacija, evidencije i financija kod prvog procesa rezervacije gostiju.

Aplikacija kao takva sadrži se od dva dijela:

Prvi dio je "front-end" odnosno korisnički dio, gdje gosti unose svoje podatke te željeni datum dolaska i odlaska. U sljedećem koraku, sustav automatski ponudi sve slobodne jedinice zajedno s pripadajućom cijenom za željeni period.

Nakon potvrde gosta, rezervacija se šalje i gostu i vlasniku turističkog objekta putem e-mail poruke te SMS poruke sa svim informacijama, ukupnom cijenom i ponudom za uplatu.

Drugi dio "back-end" je administratorski sustav, namjenjen isključivo za vlasnike smještaja.
U navedenom sustavu mogu se pregledavati svi detalji kao i statistike smještaja, gostiju, financija i cijena.


Sadržaj administracijskog sustava:

       
Evidencija gostiju Pregled zauzetosti
  Dio unutar administracijskog sustava gdje se nalazi automatski popis svih rezervacija s opcijama sortiranja, pretraživanja te filtracije po raznim parametrima. Isto tako, moguće je ručno unijeti rezervaciju, odnosno sve
podatke o gostu. Uz svakog gosta bilježi se financijska situacija, odnosno automatski izračun ukupne cijene smještaja, uplaćenog avansa te preostalog dugovanja. Svaku rezervaciju je također moguće obrisati, izmijeniti ili ispisati na pisaču.
  Dio unutar administracijskog sustava gdje se nalazi popis svih smještajnih kapaciteta zajedno s punim kalendarom na kojem se grafički prikazuju rezervacije, odnosno grafički slobodni i zauzeti datumi.
       
Smještajni kapaciteti Zauzeti termini
  Dio unutar administracijskog sustava gdje se nalazi popis svih dostupnih smještajnih jednica, zajedno s opisom, tipom smještaja te cijenom. Svaku jedinicu je moguće izmjeniti, obrisati ili dodati novu.   Dio unutar administracijskog sustava gdje se evidentira zauzetost smještajnih jedinica za željene termine. Navedeno je napravljeno iz potrebe gostiju da ručno zauzmu određeni termin uslijed rezervacije smještaja izvan booking sustava (e-poštom, telefonski ili osobno).
       
Statistike prihoda    
  Dio unutar administracijskog sustava gdje se vide ukupni prihodi za odabrane smještajne jedinice unutar određenog peroda.    
       



Kako to izgleda u praksi?

Kliknite ovdje i zatražite ponudu bez obveze

Naše usluge
Izrada web stranica Izrada web aplikacija Izrada Facebook aplikacije Izrada windows aplikacija SEO Optimizacija Projektiranje i održavanje baza podataka Konfiguriranje i održavanje poslužitelja
 
Marketing
Grafički dizajn i usluge Google AdWords oglašavanje Facebook oglašavanje
Informacije i podrška
Često postavljena pitanja Uvjeti korištenja ostalih usluga Uvjeti korištenja hostinga Reklamacije i prigovori Cloud platforma Blog Kontakt informacije
U sve prikazane cijene nije uračunat PDV.
Inovacije d.o.o. za projektiranje i informacijski inženjering, Selska cesta 121D, 10000 Zagreb.
Društvo je upisano u sudski registar na Trgovačkom sudu u Zagrebu pod brojem 70095378.
Temeljni kapital društva iznosi 20.000,00 kn i uplaćen je u cijelosti. Uprava tvrtke: Ferijan Perković, Tomislav Leček.