Nazovite nas: +385 1 88 96 406
IN4 Radni nalozi
Idealno rješenje za sve servise el. uređaja i potrošačke elektronike.
Potpuna evidencija i kontrola svih zaprimljenih uređaja, obavljenih radova, stanja servisa te obavijesti strankama.

Jednostavnost
Jednostavna web aplikacija koju može koristiti bilo tko do Vaših zaposlenika uz par klikova, a omogućava brzinu, pouzdanost i organizacija poslovanja servisa.
Evidencija
Sustav omogućava evidenciju kompletnog servisa uređaja, od trenutka zaprimanja, evidencije kvarova pa sve do opisa radova, stanja popravka i kontaktiranja stranke.
Dodana vrijednost
Samu dodanu vrijednost stvara modul koji se implementira na Vašim web stranicama na kojemu onda stranke mogu vidjeti stanje uređaja na servisu, cijenu, kvar i dr.


Zašto navedenim ostvarujete organiziranost, profesionalnost i uštedu?

Ukoliko posjedujete servis mobitela, računala i svih drugih elektroničkih ili potrošačkih proizvoda, ovo je izvrstan sustav napravljen na CLOUD platformi kojoj se pristupa putem weba.

Navedeni sustav je vrlo jednostavno koristiti i sve se odvija u nekoliko klikova.

Sustav je napravljen isključivo na temelju višegodišnjeg iskustva koje smo prikupili u razgovoru s raznim servisima te potrebama poduzetnika u praćenju, evidentiranju te u organizaciji paprilogije i informacija koje dobiju od stranke koja predaje uređaj na servis.

Navedenim sustavom pratite uređaj od trenutka kada je ušao na servis do trenutka kada je stranka obavještena o ishodu servisa.

Sami sustav prati osobne informacije klijenta (stranke), vrste uređaja, modele, vrijeme zaprimanja, informacije o djelatniku koji je zaprimio uređaj, pa sve do obavljenih radova, opisa popravka i konačne cijene obavljenog servisa.

Prilikom zaprimanja jednostavno unesete sve podatke o stranki, uređaju i kvaru te na temelju samih tih podataka sustav će generirati dokument koji služi kao primka uređaja na servis. Putem istog dokumenta kroz modul koji se implementira na Vašoj web stranici, stranka je u mogućnosti u svakom trenutku (unoseći broj radnog naloga) provjeriti stanje servisa, kvara i cijene popravka samog uređaja.

Navedeni sustav je moguće povezati i s našim IN4 BMS sustavom, pa je tako moguće recimo automatski izdavati fiskalne račune, povezivati sa skladištem i svim drugim povezanim funkcijama.


Kako to izgleda u praksi?

Kliknite ovdje i zatražite ponudu bez obveze

Naše usluge
Izrada web stranica Izrada web aplikacija Izrada Facebook aplikacije Izrada windows aplikacija SEO Optimizacija Projektiranje i održavanje baza podataka Konfiguriranje i održavanje poslužitelja
 
Marketing
Grafički dizajn i usluge Google AdWords oglašavanje Facebook oglašavanje
Informacije i podrška
Često postavljena pitanja Uvjeti korištenja ostalih usluga Uvjeti korištenja hostinga Reklamacije i prigovori Cloud platforma Blog Kontakt informacije
U sve prikazane cijene nije uračunat PDV.
Inovacije d.o.o. za projektiranje i informacijski inženjering, Selska cesta 121D, 10000 Zagreb.
Društvo je upisano u sudski registar na Trgovačkom sudu u Zagrebu pod brojem 70095378.
Temeljni kapital društva iznosi 20.000,00 kn i uplaćen je u cijelosti. Uprava tvrtke: Ferijan Perković, Tomislav Leček.